Mamma och Moster är i stan!





I fredags efter jobbet möte jag upp mamma och moster som hade kommit hem tåget ifrån Jönköping:)

Vi åkte hem till mig och käkade grillad kyckling och en jättegod sallad. Och drack lite vin. Supermysigt.

Under lördagen jobbade jag fram till halv fem tiden och fick sedan leta reda på Mamma och Moster som gått på stan hela dagen och shoppat massa fina saker mm.

Vi åkte hem till mig och gjorde oss fina och drack lite mer vin och tgo sedan bussen in till Avenyn och hamnade på "Svarta Oliven" där vi käkade och drack vin och myste. Verkligen ett kanonställe.
Vid tolv tiden tog vi en taxi och åkte hem och sov. Under söndagen gick på stan hela dagen och handlade lite mer.
Men vid fyra tiden blev jag trött på dom och åkte hem. Dom är ganska intensiva att umgås med om man säger så. Haha:)

Och dom tog tåget vid sextiden och åkte hem igen.

Tack för en kanonhelg med massa mys:)

Fick även en jättefin tomte av moster och av mamma fick jag den superfina lampan. :) Ni är väl för goa:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv Rickard!Det var jätte mysigt att få komma Till dej du har så mysigt i din lägenhet

Men jag förstår inte att du tycker vi kan bli lite intensiva Ha Ha Ha!

Kram moster

2010-11-30 @ 19:12:46
Postat av: Anonym

Tack själv Rickard.Det var jätte mysigt att få komma och hälsa på dig i din mysiga lägenhet.Menar du att vi kan vara påfrestande syrran och jag Ha Ha Ha!En kanon helg hade vi i alla fall många kramar från moster

2010-12-02 @ 13:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0