Vad tyst det blev!





Efter jobbet idag fick jag besök av en kvinna som skullekomma och titta på mina hårbollar:)
Hon blev såklart jätteförtjust och tog dom med en gång:) Klirr i kassan och en stor yta blev tom.
Vad ska jag nu ha där?
Ikea får nog hjälpa till lite där tror ja.
Samtidigt blev det tyst här hemma nu igen. Men ändå skönt. Hade verkligen ingen tid eller nått större intresse för dom små liven. Nu kommer dom dock får det mycket bättre:)

Just nu håller jag på och tvättar och packar för fullt. Imon efter sju åker jag:)
WEIIIII det ska bli så skönt. Slippa den hemska och något uttjatade julmusiken och allt vad jobb handlar om.

Ne nu ska jag kolla lite på tv innan det är dags att hoppa i säng.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0