...






Oj, nu var det över en vecka sedan jag bloggade senast!

Svaret på detta har varit mycket jobb med långa pass och mycket annat med julfester mm. Sen har jag inte haft nån lust eller ork till detta pga olika anledningar, men inget jag vill gå in närmare på här.

Det är så mycket som snurrar runt i skallen på mig nu. Känner att jag sitter fastkilad nått grymt just nu. Dagarna bara rusar fram och tiden räcker inte till något. Hinner inte, orkar inte!
Vad händer?
Det är kallt och förjävligt ute och MÖRKT dygnet runt!!!!

Träningen är mer eller mindre nerlagd vilket jag verkligen inte gillar men som jag inte orkar ta tag i. Jag vill verkligen, men finner ingen ork eller tid. Är jag förslappad eller för stressad?

Hmm, julen är verkligen efterlängtad!

Tror att det är dags att ta en iskall dusch och vakna till liv och ta tag i saker och ting istället för att bara skjuta dom framåt.


 ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0